Aktuálníletáky.cz   

Tesco leták - aktuální leták na tento týden + příští týden : Magazín Letní osvěžení

Platnost od 13.6 .2016 do 4.9 .2016


Magazín Letní osvěžení - strana 30
















































     

Magazín Letní osvěžení - strana 30

ZDRAVÍ & KRÁSA DOBRÝ PLÁN NA LÉTO KAŽDODENNÍ AKTIVITA NEJENŽE ZLEPŠÍ VAŠI KONDICI, ALE TAKÉ ZDRAVOTNÍ STAV A CELKOVOU POHODU. NESMÍME VŠAK ZAPOMENOUT NA VHODNOU STRAVU, HYDRATACI, VITAMÍNY A MINERÁLY. DŮLEŽITÁ JE I DOBA CVIČENÍ! Jak začít cvičit, aby na sebe výsledek nenechal dlouho čekat? Především je potřeba si zachovat systematičnost a naslouchat svému organismu. On sám nám napoví, jaká doba je pro nás nejvhodnější. Zkuste se zamyslet nad svým denním programem a dobře si trénink naplánujte. D MENU PRO SPORTOVCE Správná strava je při cvičení také důležitá. Ničeho nedosáhneme, pokud si po cvičení dopřejeme vysoce kalorické jídlo. Před tréninkem bychom měli sáhnout po produktech s nízkým glykemickým indexem, aby se energie v našem organismu uvolňovala postupně a nebyli jsme příliš unavení. 30 minut po skončení cvičení si můžeme dopřát produkty bohaté na bílkoviny, např. nízkotučný tvaroh, bílý jogurt, mléko, vejce, libové maso, ryby, sóju nebo luštěniny. B RANNÍ DÁVKA ENERGIE Ti, kdo chtějí zhubnout, by měli cvičit ráno, když je organismus odpočatý. Během cvičení bude tělo získávat energii z tuků a endorfiny, které při tom vyloučí, nám zajistí energii na celý den. Nezapomínejme ale na to, že cvičení by nemělo být příliš dlouhé. C ODPOLEDNE JE NEJLEPŠÍ NA SVALY Cvičení po poledni je nejvhodnější pro ty, kdo chtějí získat svalovou hmotu. Organismus je v té době v nejlepší formě a dožaduje se pohybu. Zvýšená hladina růstového hormonu a adrenalin pozitivně ovlivňuje efektivitu cvičení a spalování tuků. V létě byste měli zvláštní pozornost věnovat teplotě a netrávit venku moc času přes poledne, kdy je slunce nejvýše a pálí nejintenzivněji. Po odpoledních a podvečerních trénincích se i lépe usíná. 30 • Tesco magazÍn