Aktuálníletáky.cz   

Makro leták - tento týden : Maloobchod

Platnost od 5.10 .2016 do 18.10 .2016


Maloobchod - strana 30
















































     

Maloobchod - strana 30

ZE SVĚTA MALOOBCHODU Zboží musí být VIDĚT Hlavním důvodem, proč promýšlet rozložení a vystavení zboží v regálech, je dosažení maximální možné tržby, proto byste tuto dovednost neměli podceňovat. Pro vystavení produktů v prodejně existuje nespočet pravidel – Vy si z nich vyberte ta, která odpovídají potřebám Vašeho obchodu. Nejdůležitější je přehledné uspořádání, které vyhovuje zákazníkům, a viditelné označení cenou. JAK ZBOŽÍ VYSTAVIT I Rozdělte zboží podle sortimentních kategorií (např. mléčné výrobky, konzervované potraviny, cukrovinky atd.). I V každé kategorii rozčleňte zboží do stejných produktových skupin (např. ochucené jogurty, neochucené jogurty, smetany, kysané nápoje, másla a tuky u mléčných výrobků). I Produkty uspořádejte do bloků: HORIZONTÁLNĚ – pokud je sortimentní skupina vystavena v regálu maximálně do 1 m VERTIKÁLNĚ – v regálu větším než 1 m I V rámci bloků uspořádejte výrobky podle značek. I Nejprodávanější položky umístěte do úrovně očí a ostatní druhy rozdělte podle obrázku – nejdražší věci co nejvýše, nejlevnější do spodních regálů. Nízká cena Vysoká cena Luxusní - speciální zboží horizontální blok Úroveň očí Úroveň rukou Pro zákazníka nejzajímavější zboží vertikální blok Pro zákazníka nejzajímavější zboží Běžné zboží Základní úroveň Zboží, bez kterého se zákazník neobejde Nízká cena 30 cT1622_22-32.indd 30 Prohlédněte si inspirativní videa na www.youtube.com/makrocr 3 20.09.16 11:57