Aktuálníletáky.cz

Drogerie Teta akční leták : Teta magazín 4/2017

Platnost od 13.4 .2017 do 10.5 .2017

Teta magazín 4/2017 - strana 14

26 | teta vztahy www.tetadrogerie.cz teta vztahy | 27 www.tetadrogerie.cz kajaku nebo jsem po večerech tančila. Běhat jsem s Patrikem sice nikdy nešla, ani cvičit, ale za kajak jsem ráda. Byla to ta nejkrásnější dovolená, kterou jsem zažila. Navíc zpáteční devítihodinový let zpět do Česka byl o mnoho příjemnější – seděla jsem totiž s klukem, který mě držel za ruku. A já věděla, že ho nevidím naposledy. Michaela, 41 let, Plzeň Vdala jsem se docela brzy a rok nato jsem měla Natálku, své první dítě. Něco se ale pokazilo, a tak jsme se s manželem rozvedli. Natálku mám v péči já, dneska je z ní už velká holka. Já jsem ale zůstala bez partnera, s dítětem se člověk prostě hůře seznamuje. Jednou, když jsme měly náš pravidelný dýchánek s vínem u nás doma, mi holky založily účet na seznamce. Jen tak mě vyfotily mobilem a vyplnily za mě všechny kolonky. Pak jsme si začaly prohlížet „nabídku“. Brala jsem to hlavně jako legraci, nic jsem od toho nečekala. Spíš jsem se bála, že tam najdu někoho známého a ten dotyčný pak rozkecá, že jsem na seznamce. O víkendu jsem se na seznamku znova přihlásila a měla jsem tam několik zpráv. Většinu jsem ignorovala, ale jedna mě zaujala. Byla hezky napsaná a taky ten chlap na fotce vypadal dobře. A tak jsem mu odepsala. Takto jsme si začali psát – o tom, jak jsme se měli, co jsme dělali, co nás baví… Po čase jsem si všimla, že se těším, až mi zase od něj dojde zpráva. Psávali jsme si i dlouho do noci. Když mě pozval na kávu, tak jsem chvilku váhala. Ale měla jsem radost a vlastně už jsem přemýšlela, co si vezmu na sebe. Sešli jsme se v obchodním centru. Naštěstí vypadal stejně jako na fotce, trošku jsem se po cestě bála, že si píšu s někým, kdo si dal na profil cizí fotku. Kafe trvalo asi pět hodin. Povídali jsme si, smáli se a padli jsme si prostě do noty. A viděli jsme se hned další den znova. Dnes už zná i moje kamarádky, na naše holčičí dýchánky ho ale radši neberu. Petra, 35 let, Brno Měla jsem štěstí, že jsem na pravou lásku narazila docela brzy. Ani jsem se nemusela hodněkrát spálit. Když říkám narazila, tak vlastně skoro doslova. Jsem žena a dávám to ráda najevo. Proto mám v šatníku spoustu sukní, šatů a hlavně několikery lodičky a boty s vysokými podpatky. Měřím totiž jen 163 centimetrů, takže si užívám, že můžu být vyšší. Jsem z Brna a město dobře znám. Přesto se mi jednou stalo, že jsem čekala na šalinu (tramvaj) ve špatném směru. Najednou jsem si ale všimla, že jede z druhé strany ta má, a tak jsem přidala, abych ji stihla, ale na kolejích se mi zasekl podpatek a já ležela na zemi s rozsypanou kabelkou. Cítila jsem se hrozně, lidi se po mně dívali a já měla na krajíčku. Našel se ale i jeden člověk, který se jen tak nedíval a šel ke mně. Pomohl mi posbírat věci a odvedl mě z kolejí. Vypadala jsem, jako by mě někdo přepadl, byla jsem zmatená a přemýšlela, jestli mám z rozsypané kabelky všechno. Neznámý muž ale pořád stál vedle mě a netvářil se, že by pospíchal. Byl milý a docela se mi i líbil. Neměla jsem nic domluveného, tak jsem ho pozvala na kafe za to, že mi pomohl. Po cestě do kavárny jsme probírali hlavně můj pád, docela jsme se nasmáli. Domluvili jsme se, že až bude někdy více času, zajdeme na víno nebo na večeři. Vzal si moje číslo. A tak to vlastně celé začalo. Text: Karolína Křenková INZERCE Lásku můžete potkat kdekoliv Francouzský autor Romain Rolland pronesl jednoduchou, přitom zásadní myšlenku: „Ženská duše stále potřebuje milovat a být milována.“ Souhlasíte, dámy? Jenže i on pravděpodobně dobře věděl, že to s láskou nebude tak snadné. „Čím více poznávám lidi, tím více miluji psy,“ řekl. Přesto po lásce toužíme. Potkat někoho, kdo nás bude milovat a my jeho, můžeme kdykoliv a kdy to naprosto nečekáme. I o tom jsou následující příběhy žen. Kristýna, 22 let, Praha Loňské Vánoce jsem poprvé strávila s rodinou u moře. Byla jsem ráda, že na dvanáct dní „vypadneme“ a budeme všichni spolu. Od té doby, co studuji v Praze, jezdím domů jen občas na víkend. Hodila jsem tedy pár kousků oblečení do malého kufru a vyrazila do Dominikánské republiky s cílem nic nedělat. Po asi devítihodinovém letu s přestupem ve Švýcarsku jsme konečně dorazili na místo. A mě čekalo několik pohádkových dní ve zna- mení božího jídla, drinků a krásné písčité pláže. Taky nechyběl usmívající se personál, který si u práce tančil, a kupa knížek. Pro dovolenou mám jasný plán: nejvíc času strávit na pláži, a když nejsem ve vodě, tak si číst nebo zasněně koukat do blba. Všechno by bylo i tentokrát perfektní, až na jeden detail. Přiletěl s námi totiž i jeden otrava. Navíc do stejného hotelu, a taky Čech. Moc společného jsme neměli, zatímco já jsem si ráno dala poklidnou snídani, namazala se opalovacím krémem a vyrazila k vodě, on už si byl zaběhat a zacvičit v posilovně. To by mi ani nevadlo, kdyby do svého aktivního programu nechtěl neustále zapojovat i mě. A tak jsem pořád poslouchala – pojď si zaběhat nebo zacvičit. Jdeme na kajak, surfovat nebo na šlapadla. Všechny tyto věcičky totiž byly v ceně pobytu. Je pravda, že svaly měl opravdu špičkové a dobře se na něj koukalo, jenže i kdybych s ním chtěla jít běhat, tak by to nešlo. Uběhnu totiž jen pár metrů a jsem udýchaná jako jezevčík a píchá mě v boku. Navíc jsem měla vlastní program. Asi čtvrtý den mě ale přemluvil, že vyrazíme na kajak. Když jsme už byli hodně daleko od břehu, začala jsem trošku hysterčit. Nedosáhnu tady, jsou vlny a jezdí tu i další obří lodě, které nás můžou „žvýknout“. Najednou jsme byli na moři, odkud jsme viděli lidi na pláži skoro jako malé tečky. A já seděla na kajaku v té snad nejkrásnější části moře, kolem nás se pohybovala jen azurová voda, nikdo nikde, kolem čisto. Prožívala jsem úžasný pocit, který ani neumím dobře popsat. Bylo to proto, že bych se tam sama nikdy nevydala. A díky tomu šílenci, který se mimochodem jmenuje Patrik, jsem se ocitla na místě, které mě neuvěřitelně fascinovalo. Povídali jsme si tam asi další dvě hodiny a pak jsme vyrazili ke břehu. Od tohoto dne byl můj předem jasný program pryč. Chodila jsem na krásné procházky po pláži, jezdila na Při koupi výrobků značek v hodnotě nad 199 Kč získáte šampon 250 ml značky Head&Shoulders jako dárek zdarma. Dárek navíc obdržíte na pokladně.