Aktuálníletáky.cz   

Akční­ leták Kaufland : Psací potřeby, potraviny

Platnost od 31.7 .2014 do 6.8 .2014


Psací potřeby, potraviny - strana 28










     

Psací potřeby, potraviny - strana 28

VETERINÁŘ RADÍ Čistíte zuby svému psovi? Až 4 z 5 psů starších 3 let trpí onemocněním dásní, přesto 90  % majitelů je přesvědčeno, že jsou zuby a dásně jejich psů zdravé. Stomatologické problémy domácích mazlíčků jsou často přehlíženy, přitom mohou vést k zásadním zdravotním komplikacím. Pro onemocnění dásní platí, že prevence je vhodnější než léčba, přičemž základem prevence je odstraňování neviditelného bakteriálního povlaku na zubu, nazývaného zubní plak. VE T E RIN Á ġ R A D Í Pět důležitých bodů, které pomohou udržet zuby a dásně vašeho psa zdravé: 1. PROVÁDĚJTE KAŽDODENNÍ DENTÁLNÍ PÉČI (čištění zubů). Začněte ideálně již ve štěněcím věku. 2. NIKDY NENÍ POZDĚ ZAČÍT S PRAVIDELNOU DENTÁLNÍ PÉČÍ, i když je Váš pes již starší. Vždy se před zahájením péče přesvědčte, že je v tlamě vše v pořádku. 3. ZAJISTĚTE SVÉMU PSOVI ALESPOŇ JEDNOU ROČNĚ PRAVIDELNOU KONTROLU stavu chrupu veterinárním lékařem. 4. DÁVEJTE SVÉMU PSOVI POUZE HRAČKY, KTERÉ JSOU URČENÉ PRO PSY. Tvrdé předměty jako kosti, hračky z  tvrdého plastu nebo tenisové míčky mohou zuby obrousit a poškodit – jsou často příčinou potíží se zuby a dásněmi. 5. POUŽÍVEJTE FUNKČNÍ PAMLSKY – DENTÁLNÍ TYČINKY, které skvěle chutnají, pomáhají odstranit až 80 % zubního plaku, a  díky tomu zároveň účinně předcházet tvorbě zubního kamene. TIP VETERINÁŘE Kočky trpí stomatologickými problémy ve stejné míře jako psi, ale čištění zubů je u nich mnohem problematičtější než u psů. Je to dáno velikostí dutiny ústní a také osobností kočky, která se velmi nerada podrobuje nepříjemné manipulaci. Čištění zubním kartáčkem je proto u většiny koček velmi problematickou nebo dokonce zcela nemožnou záležitostí. V takovém případě používejte k ústní hygieně své kočky pasivní prostředky pro čištění zubů, jako jsou speciálně upravené dentální pamlsky. MVDr. Zbyněk Lonský, zakládající člen České společnosti veterinárních stomatologů VAROVÁNÍ A tentokrát parazitují na dobrém jménu Kauflandu! „Dobrý den. Pracuji u Kauflandu a rád bych Vám položil několik otázek ohledně spokojenosti s  nákupem…“ Tak takhle nějak může začít rozhovor, ke kterému Vás vyzve elegantně oblečený člověk na parkovišti u  naší prodejny. Zeptá se, jak jste byl spokojen s tím nebo oním při nakupování, odkud jste přijel a podobně. Na závěr Vám poděkuje a zeptá se na Vaše telefonní číslo, protože za svou vstřícnost budete zapojen do soutěže a máte možnost vyhrát opravdu zajímavé ceny. Pak se chvíli nic neděje. A přesně ve chvíli, když už jste na průzkum pomalu zapomněli, zazvoní telefon a příjemný hlas Vám oznámí, že jste vyhráli – například hodinky – a abyste si je přišli převzít na určitou adresu. Dostavíte se na místo určení a zjistíte, že jste na předváděcí akci tzv. šmejdů a jsou Vám vnucovány předražené výrobky… To, co jsme výše popsali, bohužel není fikce, ale realita posledních dnů. „Šmejdi“ si našli nový trik a  přiživují se Průzkumy v prodejně  NIKDY neprovádíme průzkumy na parkovišti, ale vždy na prodejní ploše – nejčastěji v prostoru za pokladnami.  O průzkumu je VŽDY informováno vedení příslušné prodejny, pravost průzkumu si můžete ověřit na oddělení Informací.  Tazatelé mají VŽDY u sebe viditelně nošené identifikační karty, obsahující logo společnosti Kaufland.  Tazatelé po Vás nepožadují ŽÁDNÉ osobní údaje (jméno, telefon). Z těchto údajů potřebujeme pouze město či oblast, odkud pocházíte. na našem dobrém jménu. Ve Vás, našich zákaznících, vyvolávají dojem, že jde o průzkum, který organizuje společnost Kaufland. Ano, průzkumy zákaznické spokojenosti či kontroly distribuce opravdu provádíme, jsou pro nás velmi důležité. Na základě Vašich odpovědí můžeme zlepšovat úroveň prodeje, šíři sortimentu i  kvalitu distribuce našich zákaznických novin. Přinášíme Vám nyní přehled, jak identifikovat naše pravé tazatele od těch, s nimiž nemáme nic společného. Ilustrační foto: ČTK/imago stock&people Průzkumy v terénu  Dotazy v místě Vašeho bydliště provádějí kontroloři distribuce. Jejich cílem je zjistit kvalitu roznosu našich zákaznických novin.  Kontroloři se identifikují průkazem kontrolora, který obsahuje fotografii, jméno a kontakt na zaměstnavatele.  Kontroloři pokládají otázky, týkající se VÝHRADNĚ našich zákaznických novin Kaufland.  Kontroloři NIKDY nenabízejí žádné výrobky ani služby.  Na závěr dotazování s Vámi kontroloři sepíší protokol o návštěvě. Ten obsahuje Vaše jméno a Váš podpis. Podpis zde musí být v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů. Společnost Kaufland se rozhodně distancuje od nekalých praktik tzv. „šmejdů“. V případě jakýchkoli pochybností o hodnověrnosti průzkumu se prosím obraťte na Informace přímo v prodejně nebo na naši bezplatnou zákaznickou linku 800 165 894. PES