Aktuálníletáky.cz   

IKEA nábytek katalogy : Katalog IKEA 2014 / 2015

Platnost od 14.8 .2014 do 31.7 .2015


Katalog IKEA 2014 / 2015 - strana 159










     

Katalog IKEA 2014 / 2015 - strana 159

316 Záruky Záruky 317 Specifcké podmínky záruky Matrace Záruka 25 let Na co se vztahuje tato záruka? Tato záruka se vztahuje pouze na domácí použití. Tato záruka se vztahuje na vady materiálu a provedení níže uvedených komponentů matrací a/nebo roštů: • Dřevěný rám a pružiny u pružinových matrací s dřevěným rámem • Pružiny u pružinových matrací • Pěnové jádro u pěnových matrací • Latexové jádro u latexových matrací • Dřevěný rám a lamely u lamelových roštů • Elektrický motor u elektricky ovládaných roštů (5letá záruka). I u těch nejlepších matrací s přibývajícími léty dochází k nahromadění prachu a roztočů. Přestože poskytujeme na naše matrace záruku 25 let, doporučujeme vám z hygienických důvodů, abyste matraci měnili každých 8 až 10 let. Je to rozumná investice, která přispěje k vašemu zdravějšímu a komfortnějšímu spánku. Na co se tato záruka nevztahuje? Všechny krycí podložky: SULTAN TORÖD, SULTAN TRANDAL, SULTAN TÅRSTA, SULTAN TJÖME, SULTAN TAFJORD; laťko- vý rošt SULTAN LADE a matraci JÖMNA. Dětské matrace a matrace rozkládacích pohovek. Viz Všeobecné podmínky pro všechny záruky na straně 315. Šatní skříně PAX/ KOMPLEMENT Záruka 10 let Na co se vztahuje tato záruka? Tato záruka se vztahuje na vady materiálu a provedení následujících komponentů šatních skříní PAX a vnitřního vybavení KOMPLEMENT: • Rámy • Dveře s panty a panty • Rozdělovače rámů, vnitřní police a rozdělené police • Posuvné dveře a mechanismus posuvných dveří • Vnitřní organizéry KOMPLEMENT. Tato záruka se vztahuje pouze na domácí použití. Na co se tato záruka nevztahuje? Vložka do výsuvného podnosu KOMPLEMENT, vložka na šperky do výsuvného podnosu KOMPLEMENT, rozdělovač do výsuvného podnosu KOMPLEMENT a podnos (sada 3 ks) KOMPLEMENT. Viz Všeobecné podmínky pro všechny záruky na straně 315. Systém kuchyní METOD Záruka 25 let Na co se vztahuje tato záruka? Tato záruka se vztahuje pouze na domácí použití. Tato záruka se vztahuje na následující části kuchyňského systému METOD: • Rámy skříněk • Dvířka a čela zásuvek • Panty UTRUSTA • Plně výsuvné zásuvky MAXIMERA • Police z tvrzeného skla a melaminové fólie UTRUSTA • Sokly • Nohy • Krycí panely • Dekorativní lišty/římsy • Pracovní desky, kromě LILLTRÄSK a FYNDIG • Dřezy, kromě FYNDIG. Na jaké výrobky se tato záruka nevztahuje: zásuvky FÖRVARA, drátěné koše, úchytky, pracovní desku LILLTRÄSK a FYNDIG a dřez FYNDIG. Viz Všeobecné podmínky pro všechny záruky na straně 315. Samostatně stojící kuchyně Záruka 25 let Na co se vztahuje tato záruka? Tato záruka se vztahuje na vady materiálu a provedení u všech částí samostatně stojící kuchyně VÄRDE. Na jaké výrobky se tato záruka nevztahuje: na úchytky VÄRDE, spotřebiče, mísicí baterie, police a nástěnné police z masivního dřeva. Viz Všeobecné podmínky pro všechny záruky na straně 315. Systém kuchyní FYNDIG Na systém kuchyní FYNDIG se záruka 25 let nevztahuje. Spotřebiče Záruka 5 let Na co se vztahuje tato záruka? Tato záruka se vztahuje na vady spotřebičů, u kterých je možno prokázat, že byly způsobeny vadnou konstrukcí nebo závadou materiálu. Záruka platí od data nákupu v IKEA. Tato záruka se vztahuje pouze na domácí použití. Výjimky jsou specifkovány pod titulkem „Na co se tato záruka nevztahuje?“. V záruční době budou uhrazeny náhrady na opravu vad, např. opravy, součástky, práce a cestovní výlohy, a to za předpokladu, že spotřebiče jsou přístupné k opravě bez zvláštních výloh. Za těchto podmínek platí směrnice EU (Nr. 99/44/EG) a příslušná místní ustanovení. Nahrazené součásti se stávají majetkem IKEA. Jak dlouho záruka platí? Tato záruka platí pět (5) let od data nákupu spotřebiče v obchodním domě IKEA. Na spotřebiče LAGAN poskytujeme záruku dva (2) roky. Pokud v záruční lhůtě proběhne oprava, neprodlužuje to platnost záruky daného spotřebiče ani nových součástek. Na které spotřebiče se tato záruka nevztahuje? Tato pětiletá záruka se vztahuje na všechny spotřebiče IKEA, kromě spotřebičů LAGAN, na které poskytujeme záruku 2 roky. Spotřebiče, na které se záruka nevztahuje: Na všechny spotřebiče zakoupené v IKEA před 1. srpnem 2007. Kdo poskytuje servis? Servis poskytuje IKEA prostřednictvím svých vlastních servisních služeb nebo sítě autorizovaných servisních partnerů. V případě mechanického (viditelného) poškození kontaktujte IKEA, v případě technických problémů předáme vaši reklamaci k řešení autorizovanému servisnímu partnerovi. Na co se tato záruka nevztahuje? • Běžné opotřebení. • Úmyslné poškození nebo poškození z nedbalosti, poškození způsobené nedodržením pokynů, nesprávnou instalací nebo napojením na nesprávné napětí, škoda způsobená chemickou nebo elektrochemickou reakcí, rzí, korozí nebo vadou včetně škod způsobených nadměrně vápenatou vodou, škoda způsobená abnormálními podmínkami prostředí. • Spotřební materiál včetně baterií a lamp. • Části, které nemají žádnou funkci nebo slouží k dekorativním účelům, nemají vliv na běžné používání spotřebiče, včetně poškrábání a změn v barvě. • Náhodné poškození způsobené cizími předměty nebo látkami a čištěním nebo uvolňováním ucpaných fltrů, odvodních systémů nebo zásuvek na čisticí prostředek. • Škody na následujících součástech: keramické sklo, příslušenství, koše na příbory a nádobí, přívodní a odváděcí trubky, těsnění, žárovky a kryty žárovek, úchyty, opláštění a jeho části; mimo poškození způsobená chybou při výrobě. • Případy, kdy technik během své návštěvy nenašel žádnou vadu. • Opravy, které neprováděli k tomu určení poskytovatelé servisu a/nebo autorizovaní servisní partneři, nebo případy, při nichž byly použity jiné než originální díly. • Opravy způsobené instalací, která je chybná nebo neodpovídá specifkaci. • Použití spotřebiče v jiném než domácím prostředí, např. profesionální použití. • Poškození při přepravě: pokud si zákazník přepravuje výrobek domů nebo na jinou adresu, IKEA nenese odpovědnost za škody, které se mohou objevit během přepravy. Avšak v případě využití transportní služby IKEA bude případné poškození řešeno na náklady IKEA (ale ne v rámci této záruky). V posledním zmíněném případě by měl zákazník vždy kontaktovat Kontaktní centrum IKEA přes kontaktní formulář na www.IKEA.cz nebo zavolat na 234 567 890. Mechanická poškození by měla být nahlášena během 7 dní po přepravě. • Náklady na provedení základní instalace spotřebiče IKEA. Toto omezení se nevztahuje na bezchybnou práci provedenou kvalifkovaným odborníkem a za použití originálních dílů za účelem adaptace přístroje na požadavky technické bezpečnosti jiné země EU. Viz Všeobecné podmínky pro všechny záruky na straně 315. Mísicí kuchyňské baterie Záruka 10 let Na co se vztahuje tato záruka? Záruka 10 let se vztahuje na všechny kuchyňské mísicí baterie ze sortimentu IKEA. Tato záruka se vztahuje na vady materiálu a provedení. Záruka se vztahuje pouze na domácí použití. Na co se tato záruka nevztahuje? Tato záruka se nevztahuje na výrobek, který byl používán v korozním prostře- nádobí, pokud nemají významný vliv na jeho funkci. Viz Všeobecné podmínky pro všechny záruky na straně 315. Hrnce a pánve IKEA 365+ dí. Viz Všeobecné podmínky pro všechny záruky na straně 315. Hrnce a pánve SENSUELL Záruka 15 let Záruka se vztahuje na všechny hrnce a pánve bez nepřilnavé vrstvy. Záruka 5 let Záruka se vztahuje na všechny hrnce a pánve s nepřilnavou vrstvou. Na co se vztahuje tato záruka? Tato záruka se vztahuje na vady funkcí, materiálu a provedení všech typů nádobí výše uvedené série. Záruka se vztahuje na: • Stabilitu dna • Mytí v domácí myčce (s výjimkou výrobků s nepřilnavou vrstvou nebo výrobků z litiny, u kterých doporučujeme ruční mytí) • Nepřilnavé vlastnosti pánví s nepřilnavou vrstvou. Na co se tato záruka nevztahuje? Tato záruka se nevztahuje na změny vzhledu nádobí, pokud nemají významný vliv na jeho funkci. Viz Všeobecné podmínky pro všechny záruky na straně 315. Záruka 25 let Záruka se vztahuje na všechny hrnce a pánve ze série SENSUELL. Na co se vztahuje tato záruka? Tato záruka se vztahuje na vady funkcí, materiálu a provedení všech typů nádobí výše uvedené série. Záruka se vztahuje na: • Stabilitu dna • Mytí v domácí myčce. Na co se tato záruka nevztahuje? Tato záruka se nevztahuje na změny vzhledu nádobí, pokud nemají významný vliv na jeho funkci. Viz Všeobecné podmínky pro všechny záruky na straně 315. Hrnce a pánve FAVORIT Záruka 25 let Záruka se vztahuje na všechny hrnce a pánve bez nepřilnavé vrstvy FAVORIT. Sada nádobí FAVORIT Záruka 10 a 25 let Záruka 10 let se vztahuje na nádobí FAVORIT s nepřilnavou vrstvou. Záruka 25 let se vztahuje na nádobí FAVORIT bez nepřilnavé vrstvy. Na co se vztahuje tato záruka? Tato záruka se vztahuje na vady funkcí, materiálu a provedení všech typů nádobí výše uvedené série. Záruka se vztahuje na: • Stabilitu dna • Mytí v domácí myčce (s výjimkou výrobků s nepřilnavou vrstvou nebo výrobků z litiny, u kterých doporučujeme ruční mytí) • Nepřilnavé vlastnosti pánví s nepřilnavou vrstvou. Na co se tato záruka nevztahuje? Tato záruka se nevztahuje na změny vzhledu Pánve TROVÄRDIG Záruka 10 let Na co se vztahuje tato záruka? Tato záruka se vztahuje na funkce, materiály a zpracování u výše uvedené série nádobí. Tato záruka se vztahuje na: • Stabilitu dna. • Nepřilnavé vlastnosti u pánví s nepřilnavým povrchem. Na co se tato záruka nevztahuje? Tato záruka se nevztahuje na změny vzhledu nádobí, pokud nemají vliv na funkci. Viz Všeobecné podmínky pro všechny záruky na straně 315.