Aktuálníletáky.cz   

Akční­ leták Kaufland : Příští týden

Platnost od 6.11 .2014 do 12.11 .2014


Příští týden - strana 34










     

Příští týden - strana 34

Kaufland byl oceněn Ceny za skvělé ceny 1. místo v kategorii MasterCard Obchodník s potravinami roku 2013 (Incoma GfK) Společnost Kaufland přináší svým zákazníkům příznivé ceny. O jejich spokojenosti s touto strategií a také o spokojenosti odborné veřejnosti zase svědčí ceny a ocenění, které Kaufland každoročně získává. Po pravdě, není to priorita, ale na nic si nehrajme – každé ocenění potěší a je vzpruhou dělat věci ještě lépe. A uznejme další pravdu – nebýt Vás, milí zákazníci, nezískali bychom většinu svých ocenění. Za ně Vám srdečně děkujeme! Každý pohár, medaile či diplom je pro nás zároveň závazkem a výzvou. Vy nás motivujete k tomu, abychom neusnuli na vavřínech, ale pevně stáli nohama na zemi. To Vám můžeme slíbit – každé ocenění nás potěší, motivuje, ale nezmění! Pořád se budeme snažit držet při zemi také ceny, a tím dělat vše pro to, aby Vám zůstalo víc prostředků pro volný čas a zábavu. Dovolte nám představit některá ocenění, která si Kaufland v posledních letech odnesl. MasterCard Obchodník roku V úterý 4. února 2014 byla v pražském hotelu Clarion slavnostně předána prestižní ocenění MasterCard Obchodník roku, která organizátoři udělují již jedenáct let na základě reprezentativního výzkumu veřejného mínění, názorů odborné poroty a hlasování veřejnosti. Společnost Kaufland zvítězila v oborové kategorii MasterCard Obchodník s potravinami roku 2013. Prvenství získala na základě expertního průzkumu veřejného mínění provedeného nezávislou agenturou Incoma GfK, který se uskutečnil v listopadu loňského roku mezi spotřebiteli z celé České republiky. Czech Superbrands Award 2014 Komise expert Brand Council programu Czech Superbrands udělila cenu Czech Superbrands Award 2014 společnosti Kaufland Česká republika, v.o.s. Zařadili jsme se tak do skupiny elitních značek, které mohou sloužit jako příklad PR_1 úspěšného rozvíjení a dynamického vylepšování brand image. Cena Superbrands Award, která v daném regionu oceňuje značky na základě preference zákazníků a názoru odborné poroty, je pro firmu důkazem pozitivní zpětné vazby a silného povědomí o její značce. Značky jsou pro udělení tohoto ocenění nominovány na základě obchodních výsledků, firmy tedy nemohou o nominaci žádat. O udělení Superbrands Award rozhoduje expertní skupina Brand Council na základě průzkumu, prováděného renomovanou agenturou GFK. Brand Council je tvořen nejlepšími odborníky v oboru marketingu a komunikace, kteří mají s prací se značkami dlouholeté zkušenosti a prokazatelné výsledky. Volba spotřebitelů Ve čtvrtek 24. dubna 2014 proběhl v Hotelu Ambassador – Zlatá Husa slavnostní galavečer, na němž byly vyhlášeny výsledky 14. ročníku prestižního marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka. Společnost Kaufland získala ocenění Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka za své vyzrálé a čerstvé maso značky K-Purland. Ocenění v kategorii vyzrálé a čerstvé maso zahrnuje několik desítek druhů vepřového a hovězího masa značky K-Purland. Organizátorem programu, jenž oceňuje inovace na českém trhu rychloobrátkového zboží, je skupina Atoz Retail. I v letošním ročníku byly podkladem pro udělení ocenění výsledky exkluzivního výzkumu agentury STEM/MARK, který proběhl na reprezentativním vzorku čtyř tisíc respondentů. Během letošního ročníku vybírali spotřebitelé ze 127 výrobků v 41 kategoriích. Výsledný index byl kalkulován na základě celkového dojmu, líbivosti obalu a zkušeností s výrobkem v dané kategorii. Řeznicko-uzenářská prodejna 2014 V berounském hotelu Best Western Grand se v úterý 7. října 2014 uskutečnil slavnostní společenský večer Českého svazu zpracovatelů masa. V rámci této akce se konalo vyhlášení krajských a celostátních vítězů soutěže Řeznicko-uzenářská prodejna roku 2014. Kaufland zde zopakoval svůj předchozí úspěch. Po loňském vítězství českokrumlovské prodejny letos bodovaly hned dvě prodejny Kaufland – prodejna Kaufland v Sokolově se stala Řeznicko-uzenářskou prodejnou 2014 za Karlovarský kraj a prodejna Kaufland v Liberci v Polní ulici zase zvítězila v Libereckém kraji. Český svaz zpracovatelů masa letos pořádal již 7. ročník této soutěže, jejímž cílem bylo ocenění a prezentace kvality sortimentu, vysokého standardu služeb, čerstvosti nabízených produktů či celkové úrovně prodeje. Hodnocení zajišťují takzvaní tajní zákazníci, kteří na základě pověření pořadatele hodnotí v daných prodejnách kritéria, například první dojem při vstupu do prodejny, šíři sortimentu, úroveň prezentace sortimentu, úroveň obsluhujícího personálu, vybavení prodejny apod. V předešlých letech byla společnost Kaufland oceněna dalšími oceněními, a to již poněkolikáté, jako třeba TOP RETAILER, Dobrá značka 2013, ocenění DLG, 3. místo v ekologické soutěži Sběrač roku 2012 apod. Více se dozvíte na www.kaufland.cz/ oceneni