Aktuálníletáky.cz   

Makro leták : Vybavení obchodu 2014

Platnost od 9.4 .2014 do 1.7 .2015


Vybavení obchodu 2014 - strana 9



















































     

Vybavení obchodu 2014 - strana 9

t Pro zajištění jednotného vzhledu prodejen Můj obchod získává každý člen při vstupu do aliance propagační materiály, které je povinen používat. t Propagační materiály na podporu prodeje byly navrženy tak, aby zajišťovaly přehledné označení zboží a orientaci na prodejně. U zboží v akci nesmí chybět zvýrazňovač Akce. Pokud si obchodník netiskne vlastní cenovky na počítači, umísťuje do regálové lišty pouze ty s označením Můj obchod. Tyto cenovky jsou oboustranné, je tedy možné je použít dvakrát. Lišta určená k jejich umístění je podložena oranžovým plastovým páskem. Pokud je prodejna natolik velká, že se neobejde bez navigačních cedulí pro usnadnění orientace, používají se tato doporučená značení. AKCE Pro označování piva v přepravkách je určena tato plastová cenovka, na niž se bílým fixem čitelně napíše cena. Text lze kdykoliv smazat a napsat nový. Zboží vlastních značek MAKRO musí být opatřeno zvýrazňovači Aro nebo Fine Food. cC1403_009-016.indd 9 Můj obchod • Projekt na podporu nezávislého maloobchodu Propagační materiály podporují prodej 9 23.1.14 12:49