Aktuálníletáky.cz   

Siko koupelny katalog : Katalog koupelen 2012/2013

Platnost od 19.3. do 31.3.


Katalog koupelen 2012/2013 - strana 28


Katalog koupelen 2012/2013 - strana 28

Plánování koupelny Realizace koupelen Naše zkušenosti vychází ze stovek realizovaných koupelen. Důležitá součást procesu tvorby koupelny je samotná realizace. Pokud nemáte nikoho, kdo vám ji provede, obraťte se na naše odborné prodejce a ti vám vysvětlí podmínky SIKO realizací. Nabídka Siko realizací koupelen platí na většině prodejen SIKO, aktuální výčet prodejen, kde tuto službu poskytujeme, naleznete na www.siko.cz/realizace. SIKO KOUPELNY zajišťuje kompletní proces rekonstrukce. Po dobu realizace se o vše postaráme, včetně odvozu odpadu, suti atd. PŘEHLED HLAVNÍCH KROKŮ 1. Návštěva prodejny Siko Neváhejte využít služeb odborného prodejce, který vám rád vysvětlí podmínky služby a pomůže s výběrem materiálu. 2. Kontakt naším technickým specialistou do 3 pracovních dnů od návštěvy pobočky Pokud se po návštěvě pobočky a vysvětlení podmínek realizace rozhodnete službu opravdu využít, do tří dnů se vám ozveme a společně si dohodneme termín pro zaměření prostor určených k realizaci. V místě realizace provedeme odborné zaměření, které je rozhodující pro přesné určení rozsahu prací a zpracování grafického návrhu. V některých případech je pro realizaci potřeba stavební povolení nebo ohláška. V tomto případě nemusíte mít strach, vše vám vysvětlíme a poskytneme součinnost. 3. Vytvoření 3D grafického návrhu na základě předešlého zaměření Grafický návrh ve variantě Basic poskytujeme v rámci služby zdarma. Díky 3D návrhu ve fotografické kvalitě uvidíte svoji budoucí koupelnu ještě před zahájením prací a představa o nové koupelně bude tak dokonalá. Grafický návrh vám také usnadní sladění vybraných materiálů. Při objednání vizualizace uhradíte cenu vybrané varianty dle ceníku. Při platbě materiálu vám bude vrácena částka odpovídající ceně varianty Basic. 4. Zaslání podrobné cenové nabídky Po odsouhlasení grafického návrhu přesně spočítáme množství materiálu včetně prořezů, naceníme práci a zašleme vám podrobnou cenovou nabídku. V tomto okamžiku máte plné právo se rozhodnout, chcete-li dílo realizovat s námi nebo ne. Pokud se rozhodnete dílo nerealizovat, není problém odebrat pouze materiál za maloobchodní ceny s DPH 20%. Ceny realizací se liší dle rozsahu. 5. Podpis Smlouvy o dílo po potvrzení nabídky Přestavby bytových jader provádíme od 5-10 pracovních dní. Ostatní realizace podle náročnosti projektů. Termín realizace přizpůsobíme dle vašich potřeb a našich možností. 6. Průběh realizačních prací a předání díla Celý průběh stavby dozoruje odborný zaměstnanec Siko – technický dozor stavby. Po dokončení vám předáme dílo s písemným protokolem o předání. Obdržíte všechny potřebné doklady související s vaším dílem (záruční listy). Našim zákazníkům nabízíme: ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ 28 profesionální osobní přístup technologické poradenství mnohaletou zkušenost silné značky dopravu a vynášku materiálu až do bytu zednické a obkladačské práce sádrokartonářské práce instalatérské práce novou elektroinstalaci pokládku PVC, laminátových podlah, koberců i marmolea montáž zařizovacích předmětů odvoz suti a odpadu, ekologickou likvidaci Naturel - nábytek Informace pro spotřebitele Záruka v trvání 5 let platí od data nákupu a vztahuje se na vady mat nábytku Naturel. Záruka se vztahuje na následující části: ■ korpus ■ dvířka a čela zásuvek ■ čela skříněk ■ drátěné koše ■ sokly, nohy, krycí panely, dekorativní římsy a lišty ■ umyvadla a zrcadla bez osvětlení Dřevěné lakované výrobky se nesmí omývat (polévat) vodou, ale po Koupelnový nábytek je určen do vlhkého prostředí koupelen, nesm vodou. Za vadu zboží nelze považovat, když věc byla užívána nad užívá nebo by se měla užívat. Ostatní podmínky pro reklamaci va a zákona na ochranu spotřebitele ČR. Více informací o podmínkách Spolupráce s developery Nová koupelna krok za k Optima - baterie a doplňky Informace pro spotřebitele Na veškeré baterie, doplňky a sifony Optima je poskytována záru se vztahuje na chromový povrch, u baterií dále na funkci kartuše. Na ostatní výrobky Optima poskytujeme záruku 2 roky (např. sprc Ostatní podmínky pro reklamaci vad se řídí příslušnými ustanov spotřebitele ČR. Více informací o podmínkách poskytnutí záruky naleznete na zadn Laguna - vany a hydromasážní systémy Informace pro spotřebitele Prodloužená záruka v tr ání 5 let platí od data nákupu a vztahuje v van a zástěny Laguna včetně příslušenství. Prodlouženou záruku můžeme garantovat pouze v případě, že zbo byly použity originální prvky (např. nožičky pod vanu) a vana by destrukčních prací (nesmí být zazděná). HYDROMASÁŽNÍ SYSTÉMY : V případě autorizované instalace se na hydromasážní systémy vzt autorizovanou společnostíSIKO KOUPELNY a.s. Ostatní podmínky pro reklamaci vad a záruční servis se řídí příslu na ochranu spotřebitele ČR. Více informací o podmínkách poskytnutí záruky naleznete na zadn Tipy pro údržbu akrylátových, chromových a jiných citlivých povrchů ■ Čištění povrchu akrylátových výrobků provádějte 1x týdně pouze výrobků – např. Laguna Cleaner (viz str235), který odstraňuje m . hygienikem ČR. Nepoužívejte agresivní chemické prostředky, po částice. Případné znečištění olejem odstraňte denaturovaným lih ■ Vyvarujte se, aby povrch výrobku přišel do styku s koncentrovaným koncentrované vonné esence do koupelí nesmí přijít do styku s a ■ Vany Laguna jsou určeny pro osobní hygienu člověka. Drápky do prach nebo hobliny) je mohou nenávratně poškodit. ■ Údržbu hydromasážních systémů provádějte 1x týdně s použití Cleaner. Při použití těchto prostředků postupujte dle přiloženého