Aktuálníletáky.cz   

Kika nábytek katalog : Kika katalog - Matrace

Platnost od 8.4 .2016 do 31.12 .2016


Kika katalog - Matrace - strana 28



















































     

Kika katalog - Matrace - strana 28

Dětská matrace „Polarstern“ Potah: • Sleep safety prošitý rounem z dutého vlákna, po straně se speciální ventilační látkou. 11 cm 60 x 120 cm 70 x 140 cm jádro: • Vysoce kvalitní pěna vyráběná za studena, kojenecká/ dětská strana matrace, jedinečný odvětrací systém More-way, odvětrané okraje pro bezpečný nášlap. • 60 x 120 x 11 cm. 3.799 Kč • 70 x 140 x 11 cm. 3.999 Kč Dětská matrace „Brumm Brumm“ Potah: • Bavlněno-polyesterové látka prošitá rounem z dutého vlákna. Lze prát při 60 °C a sušit v sušičce. 11 cm 60 x 120 cm 70 x 140 cm jádro: • Z bodově elastické pěny vyráběné za studena se svislými vzduchovými kanálky, možnost rozložení a vytvoření hrací podložky o rozměrech 120 x 120 cm, vhodné pro alergiky, lékařsky testováno. • 60 x 120 x 11 cm. 2.499 Kč • 70 x 140 x 11 cm. 2.799 Kč Dětská matrace „Softy“ 11 cm 60 x 120 cm 54 70 x 140 cm Potah: • 100% bavlna, která je aktivně prodyšná a odolná, prošití 100% polyester, snímatelný a pratelný na 40°C. jádro: • Z polyuretanové pěny, vytváří vhodné mikroklima, prodyšné a dobré tepelně-izolační schopnosti, vhodné pro alergiky. • 60 x 120 x 11 cm. 1.399 Kč • 70 x 140 x 11 cm. 1.499 Kč 10 TIPŮ pro lepší spánek 1. IDEÁLNÍ LOŽNICE Je mnoho jednoduchých variant, kterými si můžete vytvořit ideální ložnici pro zotavující spánek. Kvalitnější spánek budete mít v ložnici, která je chladnější, zatemněná a pohodlná, pokud je snížené riziko hluku nebo světla. 2. VÝBĚR DOKONALÉ POSTELE Ačkoli si každý z nás představuje dokonalou postel jiným způsobem, všichni máme stejný cíl: dopřát si klidné spaní. Někomu může toto splnit jen měkká matrace, jiní chtějí pevnou a tvrdou matraci a je mnoho těch, kteří dávají přednost komfortu, který poskytuje pouze ortopedická matrace. 3. ZDRAVĚJŠÍ SPÁNEK Spánek je ovlivněný mnoha faktory. Od dobrého větrání pokoje a snížené vlhkosti až po relaxační vzhled ložnice a dodržení spánkového režimu, všechny tyto aspekty jsou relevantní pro dobrý spánek. Avšak důležitým faktorem je i vhodně zvolená matrace. 4. RELAXACE Často máme pocit, že čas nám nestačí na to, abychom stihli všechno, co si naplánujeme, ale je důležité, abychom snížili rychlost alespoň 60 minut před spaním. Takto usneme dříve. Zkuste relaxační činnost, například čtení. 5. TLAČÍTKO VYPNOUT Než abyste sledovali TV, dokud nedřímáte, raději vypněte televizor ještě předtím a uvidíte, že usnete rychleji. Oči mají buňky citlivé na světlo, jejichž rolí je komunikovat mozku, zda být v pohotovosti či se připravit k odpočinku. 6. ZŮSTAŇTE V POSTELI Během noci se přirozeně několikrát budíme, když přebíháme z jednoho spánkového cyklu do druhého. Když máme tendenci vylézt a dát si čaj nebo něco k jídlu, když už jsme se probudili dříve, raději zůstaňme v posteli, než bude zvonit budík, protože tímto způsobem jinak programujeme mozek, aby se budil častěji. 7. NECHTE STAROSTI STRANOU Pokud vyměníte starostí za příjemné myšlenky, pomůže vám to usnout rychleji. Negativní myšlenky stimulují tu část mozku, která detekuje nebezpečí a generuje reakce na nebezpečí, což vám ke spánku nepomůže. 8. RESPEKTUJTE RUTINU Už jste někdy slyšeli o termínu „problém posunu společenského času?“ Funguje to stejně jako u časového posunu způsobeného cestováním s tím, že spánek je ovlivněný společenským životem. Nepravidelný spánek způsobuje nekvalitní spaní, únavu během dne, stavy závratě a celkově snížený výkon! 9. RANNÍ RITUÁL Stejně jako je večerní rituál důležitý pro váš spánek, tak i ranní rituál může ovlivnit energie a aktivity již od první hodiny dne. Roztáhněte záclony a dovolte dennímu světlu vstoupit do pokoje, nebo rozsviťte. Takto se probudíte rychleji, protože světlo stimuluje produkci hormonů probuzení, kortizolu. Také okamžitá sprcha, procházka nebo cvičení, rychle signalizují mozku skutečnost, že začal den. 10. NABIJTE SI BATERKY KRATIČKÝM SPÁNKEM Dobré zprávy pro ty, co sní otevřenýma očima. Je známé, že krátký spánek během dne představuje jednu z nejúčinnějších metod zásobení se energií, zvýšení činnosti a výkonu. Proto potřebujete klidný a zatemněný prostor. 55